اگر علاقه مند به صادرات هستید و تمایل دارید فرصت های صادراتی منحصر به فرد را پیش از رقبای خود به دست آورید. باید در اولین گام بازارهای صادرات خارجی محصولات خود را مرتبا رصد کرده و بهترین آنها را شناسایی کنید. چرا که بدون مشخص کردن بازار هدف، شما قادر به انجام هیچ فعالیتی در زمینه صادرات نخواهید بود. تحقیقات دقیق در مورد بازار و همینطور شناخت بازارهای جدید فروش، به شما در درک عوامل اقتصادی، سیاسی و فرهنگی کشور مقصد صادرات نیز کمک کرده و توانایی شما را در فروش موفقیت آمیز محصولات بیشتر می کند. 
در این بخش از ایتوک سنتر به معرفی فرصت های فرهنگی، تجاری ، صادراتی  و… کشورهای دیگر می پردازیم، که با بررسی و شناخت بهتر آنها می توانید ایده ها و فرصت های تجاری و صادراتی بهتری در حوزه کسب و کار و تولیدات خود به دست بیاورید:

همچنین پیشنهاد می کنیم برای شناخت بهترین بازارهای جهانی برای محصولات خودتان از مشاوره رایگان صادرات استفاده نمایید.